niedziela, 7 września 2014

Pielęgnacja cery :)

Cześć :)

Dzisiaj przychodzę z krótką prezentacją mojej aktualnej wieczornej pielęgnacji cery :)









Do zmycia makijażu używam płynu micelarnego z Garniera 3in1, oczy zmywam Mixtą (świetnie działa - rozpuszcza każdy tusz!), później twarz myje żelem micelarnym Oillan i na końcu nakładam krem z LRP. Ziaję używam na dzień.


Ostatnio totalnie zrezygnowałam z dotykania twarzy wodą - nawet Oillan można używać bez wody. Zobaczymy jakie będą tego efekty. Kurację Effaclar Duo prowadzę o 2 tygodni - dam znać potem jak się spisał :)


Czy któryś z tych kosmetyków używacie również i Wy? :)

Pozdrawiam, jeszcze wakacyjnie... ;)




10 komentarzy:

  1. Ja zastanawiam się nad kupnem płynu micelarnego :) A kremy Ziai bardzo lubię, są niedrogie i dają efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - niedrogie, proste składy i co najważniejsze - działają:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. płyn z Garniera bardzo lubię, świetnie u mnie zmywa cały makijaż, duża butla, przez co jest bardzo wydajny :) a krem z LRP nie sprawdził się u mnie niestety w ogóle.

    p.S. Chyba jestem ślepa, bo chcę dodać do obserwowanych ale nie widzę nigdzie tego "przycisku" do dodania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja nie wiem jak to ustawić żeby można mnie dodawać... xD pewnie dlatego nie widzisz:P

      Usuń
    2. Układ- -dodaj gadżet- -z listy wybierz obserwatorzy :)

      Usuń
    3. DZIĘKUJĘ<3 Czy już wszystko jest ok? :>

      Usuń
  3. Mam płyn Garniera i hm nie pasuje mi. Niedługo też będę pisać jego recenzję.
    P.S gdybyś mogla wyłączyć weryfikację obrazkową to bardzo ułatwiłoby dodawanie komentarzy. :)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko dojdę do tego jak to zrobić - usunę! dzięki bardzo za cenne rady!!:)

      Usuń
  4. Ten krem 25+ jakoś tak średnio się u mnie sprawdził, kiepsko nawilżał i czasem ważył się na nim makijaż. Natomiast płyn z garniera jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam problemu z Ziają :) Cieszę się bo to tani i fajny produkt :) Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził :(

      Usuń